Kreativ
Här flödar kreativitet!
Annica, älsklingens mamma, frågade mig idag om jag kunde göra ett
CD omlsag till en Björn Skifs skiva. Så klart så säger jag ju inte nej så
snäll som jag är. Fick leka med rit brädan då som jag lånat av skolan.
Det vart bra faktiskt oiaf bilden på Björn, men baksidan vart jag inte
speciellt nöjd med. Men men!


image224


Nu har min lilla mamma lämnat mig här i Sverige medans hon nu sitter på ett
plan till Thailand. Hon ringde runt elva och sa att deras plan var försenat, mamma
och Siv skulle egentligen ha åkt vid nio men nu skulle de få vänta till 00.15
istället. Usch vad jag kommer att sakna henne jag så är så himla mamma kär.
Hoppas hon kommer hem med något fint åt mig :-)


Imorgon blire Bingo lotto! Yeah! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback