*klick klick*
image233

Modellen JOYCE

             


Jag hittade mig ett foto offer idag! Har lekt lite granna med blixten idag.
Det var ljusa fina bilder, men jag är fortfarande en fet jävla amatör på
att fota men de är bara att träna så blir det bara bättre och bättre :-)

Joyce var så duktig idag att jag lärde henne att buga. Har förssökt
lära henne förut men nu när jag lärde henne tecknet för det så
gick det mycket bätte. Hon är en lätt lärd fan!


Nyårsafton
Ja fy fan, imorgon är det nyår. Nästan så man får ångest redan nu över hur
full man kommer vara på kvällen och bakis man kommer att vara dagen efter.
Men skoj ska jag fan i mig försök ha! Det blir till att vara här i Umeå med Gojj
och Madde, vi skulle börja dagen med att käka middag hos någon tjej kompis
till Madde, det blir nog trevlig! Sen jävlar i mig drar det igång!

Jag och Gojj ha lekt bil experter idag! När vi skulle åka in till Umeå så började
hennes blir att vibrera som satan, trodde först de var pga väg lagret men ack
så fel. Det var fullt med snö innan för navkapslarna som gjorde att det blev knas.
Vi var som och sladda igår när de snöade som fan, men kul vare fan! Haha!

Nu ska man väl se en film eller nåt. Försökte ju vara duktig och jobba nyss men
fitt adobe CS3 programmen är så känsliga så de laggar ihop direkt och stängs av
så de skiter jag i nu. Nu blire det väl att fortsätta se Rush Hour 3 eller något annat.


God jul & Gott nytt år på er bloggers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback