Dop
I söndags så döptes lilla Micke! Helvet vad jag och Gojj yrade innan vi kom dit.
Det skulle köpas blommor och innan vi kom överens om vilka vi skulle köpa, sen
vart vi ju såklart hungrig, bara försöka hitta något snabbt och äta.
Sen vare bara och yra iväg till Vännäs kyrka!

image217




Fotade ju med mammas bajs kamera, ångrade nu att man inte
tog med sig system kameran istället så amn hade fått finare bilder.

Trodde lille Micke skulle grina men de gjorde han inte, han är så glad av sig.
Han hade rättare sagt skoj, plsakade i dop vattenet och grejer :-)





Ikväll ha man sutti och spelat Jackass the game med Gojj.
Vet inte om spelet var så himla kul direkt, är mest sugen på
att börja på och spela de nya Need For Speed, höhö!

Imorgon är sista skoldagem, sen fan i mig äre jul. Fy fan så skönt!
Sen börjar inte skolan igen förän 8 januari..
Inge jobbandet på lovet heller, trodde man skulle få tjäna ihop massvis
med kosing på lovet men icke de. Mamma tyckte jag skulle vara badvakt
men de vet jag intye direkt om man var sånjävla sugen på. Usch!

21 Dec - Blir lilla julafton med mamma innan den lyx tanten drar till Thailand
dagen efter. Troru man ha lite lust att försöka krypa ner i resväskan och följa med?
Nej, blir nog Thailand för mig till sommaren kanske..

Nu ska man väl försöka hitta något och äta. Spöa Gojj i Need For Speed sen
ska man väl försöka sova så man tar sig upp till praktiken imorgon, sista praktik
dagen också.. :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback