YYEEEEESSS!!
WIIIIEEE! Nu har jag internet i lägenheten, äääntligen! :-D
Fick det för nångra timmar sen men jag ha inte kunnat sitta
något vid datorn eftersom det har åskat och blixtrat som fan
här i Umeå. Nu har det då lugnat ner sig..
Nu ska jag sätta mig ner några dagar och jobba igen de sex
ämnena som jag ligger efter i, usch :-S

Nu får en gångs skull så känns det faktiskt roligt att gå till skolan.
Har bara roliga lektioner! :-D Känns riktigt bra, nu kanske man får
en lite bättre inställning till att gå till skolan.
Idag hade vi våran första Fotografisk bild-lektion och vi har Pär som
lärare, klart bästa och roligatse läraren. Missade en bra lektion i morse
eftersom jag försov mig, fy skäms Therése, ingen bra början på terminen!

Och jag lääängtar som satan till imorgon kan jag lova, för då ska jag få
min underbara kamera :-D Barbro var så avundsjuk, hon ville också ha
en EOS 400D :-) Men hon kommer ju få låna den nångång av mig så.

image145
Ser ut som att dom skulle bli snygga i en ram :-)


Jag måste ju ha världens bästa, snällaste, gulligaste, givmildaste farmor
som köper en kamera till mig som går på 11000 kronor! :-D
Måste ringa och säga tack till henne sen hade jag tänkt skicka några bilder
till henne och en tavla som tack, det är de minsta jag kan göra.


Det har tydligen vart kaos i Bjurholm, lät tydligen som en "trevlig" utflykt
för eleverna. Tur inte någon av mina bröder gick i den klassen..
Nästan så man vill skratta men de kan man ju inte, det här är ju allvaligt, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback