Strypning
Så just något ganska stört på nyheterna. Ungdommar har tydligen börjat med
någon ny "rolig" lek. Dom stryper vardandra tills dom tuppar av och håller
på sådär om och om igen. De hade tydligen lagt ut de på youtube.com, försökte
hitta åt det men då hade dom tagit bort det.. Faan :-P Haha!
Väldigt "friskt" gjort iaf!


Barnvakt
På onsdag eller torsdag ska man vara barnvakt åt lillebror Markus.
Pappa och Barbro skulle bort någonstans och fira någon så då
får man träffa lille Markus också. Han kommer säkert tvinga mig
att hoppa studsmatta som vanligt haha :-P Men det kommer att bli skoj :-)


Papegoja
Ingen syn efter papegojan ännu. Det regnade igår också så den lär nog dö
när som helst :-/ Ingen mat igenting har den typ fått. När vi stod oich tittade på
den så satt den och bet på en kvist. haha! Antingen har den rymt eller så är det
något jävla pucko som inte vill ha dne längre och bara släpper ut den.
Fast vem vill slippa ut en fågel bara sådär som går på MINST 6000 kronor?


FILMTIPS

Ja jag ha blivit världens filmoman sen jag blev tillsammans med
min älskling. Haha! Vi kikar nästan på film jämt, kanske ser
1-2 filmer per dag. :-P

Säg att du älskar mig - Vet jag inte om jag gillade riktigt, dåliga på att
spela var dom sen var filmen bara otäck tycker jag nästan. men det är
min åskit det :-P

Linas kvällsbok -
Alla svenska filmer är ju som dom är, den här va lite
halv störd men ändå rolig. Bättre än säg att du älskar mig iaf hehe..

Free Jimmy - Ja den verkade ju bra men speciellt rolig åså var den ju inte
förutom samerna, hell samers heller vad dom nu hette var ganska så
stygga hahah!


NY DESIGN?
Ja nu funderar jag på en ny design igen, den här va så ful.
Då vart den förra snyggare haha! Får fixa det någon dag då
jag orkar och har tid till det.




.... Och snart börjar skolan, den 22 augusti. FY FAN, säger jag bara. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback