Sommaren slut
Om två dagar så börjar man skolan igen. Längre sommar lov till mig, pls!
Det här är näst sista natten jag kommer att få sova med min älskling, det
känns faktiskt riktigt jobbigt. Men jag får ju träffa honom på helgerna iaf!

Fredag:

Då bra det iväg till Salusand.
Bröderna Nygren far till Salusand varje år, deras pappa har en hus
buss eller vad det heter där iaf. Det var alldeles för mycket folk för att vi
skulle kunna sova i bussen. Sen så blir det ju alltid som en bastu där
inne på morgonen så man håller ju på att avlida, så vi sov i bilen istället!


image136

       
  


Trevligt var det där iaf. Hade tänkt fota där iår igen eftersom jag fick riktigt
fina bilder när jag var där förra året, men min mongo kamera gjorde mig
riktigt beskiven, jag hann bara ta några bilder sen dog den.
Sen funkade den igen. Höll på sdåär kanske 5 ggr sen slutade den
fungera totalt även fast den var fullt laddad, så jag fick försöka fota lite
granna med mobilen men jag gav upp efter en stund.
Måste ha en ny kamera snart innan jag kommer att få nå damp på den jag har.

Nej, funderar på och skaffa en Canon EOS 400D, verkar vara vettigt!


Lördag:

Vaknde tidigt gjorde jag då, 10:00 ungefär. Klev upp och gjorde sig i ordning.
Ställde till sakerna i bilen, bar iväg lite disk till Jocke, Jonathan och Elin sen
så bar det iväg in till Umeå. For dit och hämtade ut en bok till min bror Markus
som är så stor och ska börja 1:an. Alla som började ettan iår skulle få en bok
från Bokia, Ny i klassen, tror jag den hette. Köpte mat och for till min lägenhet
och käkade rull kebab, riktigt gott må jag lova!
Skulle kolla om mitt internet funkade i lägenheten men NIX så gjorde det inte de.
En stor besikvelse föör mig. Ringde till Hasse (Min hyresvärd/Gudfar) och sa att
det inte funkade så nån Tony ska komma och hjälpa mig med det där någon
gång till veckan. Dyrt bredband har jag då, går på 320kr/mån. Oj oj!
Men jag slipper då haka efter i skolanom jag har det.


Idag:
Ja nu sitter jag och försöker få en ny vettig design på sidan, går inge bra för
tillfället. Skulle skaffa ett nytt teckensnitt och sidan som jag ska försöka få det
ifrån bara bråkar med mig.
Jag har faktiskt tänkt på en sak på hur jag vill att min blogg ska se ut.
Lite text och mkt bilder, men det har jag ju då absolut inte uppnått.
Fattar inte att jag kan skriva såhär mycket, tycker själv att det är skit drygt men
mycket text och då orkar kag ju inte en läsa det själv. Så jag ska försöka
leva upp till de jag vill då haha.
Har mycket mer jag vill skriva men det får jag gör imorgon istället, nu ska jag
fortsätta bråka ihop en design till bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback