Sista sommarlovs dagen
.. Och det känns riktigt surt för då måste man fara
till bajs skolan imorgon. Usch :-( Hoppas det blir
en kort dag imorgon så v bara kommer dit och säger
hej typ sen får vi fara hem hehe..

Nu ska älsklingen skjutsa mig till mamma, packa in grejerna
i bilen där sen bär det hem till min lilla lägenhet.
Eller nej, måste förbi i Nyland först och lämna boken till
min bror. :-) Måste städa också i veckan i lägenheten.
Ser ut som fan där, nån kille skaju komma förbi och hjälpa
mig med bredbandet då kan de ju inte se ut som blixten
har slagit ner där. Förhoppningsvis så kommer mitt bredband
att funka redan i veckan *håller tummarna*

Roligaste jag gjort på sommarlovet som jag kommer på nu
måste nug vara Wheels, Citykalaset och resan söder över
med älsklingen. Kunde ju ha gjort mycket mer om man hade
pengar som sagt, allt sitter ju i pengarna.. och tid då, fast man
har ju då haft 2 månader på sig och göra det man vill.

Nästa år kanske det blir Thailand i 2 veckor, måste försöka spara
ihop pengar till de som man kan fara. Skulle vara riktigt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback