Rising sun
Nu vet jag att det äntligen finns hjälp. Trodde den absolut inte skulle
finnas, att det skulle vara så svårt att komma åt den. Den ligger långt
bort men det får jag ta, den kan förändra livet som jag hoppas och ber
att den absolut kommer att göra. *hoppas hoppas*
Det kostar men det är ju hjälp, så vad gör man? Tar ju hellre de än och
ta något annat så man blir helt cp i huvudet, beroende och allt vad det
kan ge för följder. Funkar der kommer det bli mitt livs bästa sommarlov
jag någonsin kommer att ha haft. Mitt nya hopp:

Vill man leva normalt så vill man



Ikväll har man vart inne i Umeå och snurrat på. Det har ju vart Rix FM
festivalen. Jag, Gojj, Jessica & Malin vare som for. Alla nyktra men hade
ganska så skojj ändå :-)
Vi for till min lägenhet för och pinka och vips låg det ett kuvert på
golvet från Bredbandsbolaget. Jag ska få bredband i lägenheten!
ÄÄÄÄNNNTLLIIIGEEEEN! :-D Nu slipper jag nog ligga efter så mycket
med alla läxor jag haft förut, så jävla skönt. Lite stört ändå, har bott i
lägenheten i 1 ½ ungefär och inte skaffat internet förän nu. Haha!
Så nu går det bättre i skolan förhoppnings vis än vad dte har gjort förut.


Igår hände något i Bjurholm för engångs skull. Nog för att det inte var
något speciellt roligt men det var en bilolycka. Bilen var då absokut inte
vacker. Vi hann precis se den när vi åkte in till Agnäs för och se vad som
hade hänt. När man såg bilen undrade man verkligen och personen
hade överlevt så jövla taskig såg bilen ut.

Länk:
http://vk.se/senastenyttart.jsp?article=132469&categorylist=10,4,6,32,39


Idag så har en nu händelse hänt. Det har tydligen brunnit på Lagnäset.
Var nästan så man bara väntade på att den där stugan skulel brinna ner.
Undra vad det är för psycho jävrl som har brännt ner den då?

Länk:
http://vk.se/senastenyttart.jsp?article=132614





Nu vill jag försöka ta mig in till Nyland någon dag så jag får träffa min
lillebror som jag inte har fått träffa så mycket i sommar. Det skulle
vara riktigt trevligt. Men måste nog förja på att vända tillbaka dygnet först.
Klockan är som 06:30 nu så det är nog bäst jag försöker sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback