Helt bil lös
Ja nu är jag helt bil lös. Har vart utan min bil i 1 ½ månad nu ungefär.
Usch vad jobbigt det är utan bilen, min lilla bitshi hehe.
Pappa skulle ju ah den så han kunde fixa hjul lagret bak och olje mätarn
men hahn har inte haft nå pengar till att fixa den så den ha bara fått stått.
Tillslut vart de kör förbud på den för att vi missade besiktningen sen kom
skatten på den och den hade han inte heller råd och betala den då nu är
min lilla bil avställd. Fick köra med den bara en månad :-(

image133Bruuuum brummm!


MEN! Jag har faktiskt en annan ride jag brukar vara och köra med. Hihi!
Pelles åååådi! Älskar den bilen :-D Riktigt roligt och köra. Jag och mamma
bråkar nästan om vem ska ha den när Pelle har farit ner över för och jobba.
Fast jag kommer inte att få ha den så mycket för mamma behöver den också.
Så jag lär få åka buss fram och tillbaka till stan några ggr, dryyygt!


Therése på besök hos frisören

Ja usch och fy, paraply säger jag bara. Nu ser jag ut som en 40 årig
kärring som försöker se fräsig ut. Både mamma och Barbro tog illa
upp på när jag sa de. Haha! ... Och pappa bara skrattade.
Luggen blev alldeles för kort och sen måste de ju ah vart nå fel på frisören.
Vete fan vad hon tänkte på när hon klippte luggen, helt jävla ojämn. Haha!
Men spom tur så växer då håret, skulle de inte göra de då vete fan vad jag
skulle ta mig till. Jag skulle färga håret också, av någon anledning så köpte
då inte den hårfärgen jag skulle ha. Var väl i chock fortfarande efter min
klipping. Hur som helst vart de då djup kastanj om det nu säger nån något.


Pippin hittar hem

Ja nu har tydligen pepegojan hittat hem som tur var.
Trodde den hade dött eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback