Första skoldagarna
Onsdag morgon 08:30
Vi kom dit som vanligt, fick se alla efter sommaren.
Fick lite information om skolan osv. En bra grej var att vi skulle
få datorn nu när vi går ut, på två villkor.

* Att inte skolan har behövt lägga ut några stora pengar på datorn.
* På ett slut betyg.


Men tror min skärm måste bytas :-S Den är inte riktigt hundra.
Den kommer snart att krascha ihop känns det som, den flammar
och sen är det några sträck på den ibland.
Förut har dte vart så man har fått betala 2500 kronor för datorn när
man går ut, om man nu ville ha den. Nu får vi den gratis! :-D

Fick schemat cokså, inte några dåliga lektioner vi har.
Bara roliga! :-D

Måndag:
Grafisk Illustration
Fotografisk bild

Tisdag: Samhälls kunskap A TRÅÅK!
Mediekommunikation

Onsdag: APU - Hösten
Projekt arbete

Torsdag: APU - Hösten
Projekt arbete

Fredag:
Multimedia B
Psykologi - Hösten
Filosofi - Våren TRÅÅK!


Torsdag morgon 10:00
Då vart det dags att ghosta datorerna. Lättare sagt typ instrallera om dem.
Det tar ju ett tag sen när det var klart ska vi logga in och greja på men då
funkade inte nätet, fick sitta där en liten stund till sen då fick vi gå hem
eftersom det inte verkade funka.

Jag satt kvar med min mentor Mattias ett tag för jag berättade för honom
att jag hade designat två st artiklar som hade kommit ut i en tidning som
gavs ut i hela Västerbotten. Det jag hade gjort kunde tydligen påverka
mina betyg i skolan. Inte dåligt! :-D

Fredag

Då skulle vi träffas på Böleholms öarna 10:00, men det orkade jag inte
fara på. Det kändes inte värt och fara dit bara för och leka med de andra
treorna. Känner som inget behov utav och lära känna dem.

På kvällen när jag var hemma i Bjurholm så såg jag och älsklingen
På smällen (Knocked Up), det var en ganska så bra film.
Riktigt stygg cokså hehe!

On the tjock som Robert skulle ha sagt! Haha!

Lördag

Idag har jag köpt fem st Triss lotter och har skrapat åtta st.
Jag vann bara på en 25 kronor. Buhu!

Just nu sitter jag och försöker på ihop en vettig logo till min fars företag.
Hoppas den kommer se någolunda bra ut snart.



image143

JAG SKA FÅ EN SYSTEMKAMERA! AAAAAAAHHH! :-D

Jävligt glad är jag! Farmor skulle ju köpa en systemkamera åt mig och nu
har jag hittat en jag vill ha. Canon EOS 400D, den skulle kosta 10 9595:-

* Kamera hus
* Två st objektiv
* Två st UV-filter
* Microfiberduk
* 2GB minne
* Väska


Inte dåligt pris för så mkt! Ska fara och kolla på den på måndag, kanske
köper den samma dag eller dagen efter! :-D
Tack till Barbro som hjälpte mig att hitta min kamera! :-)


Jag vill fota fota fota nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback