Car wash, dump-di-dum!
Nu har man vaknat för en stund sen, fikat o grejat på och snart
ska man väl fara hem till mamma och städa Pelles bil, det behövs
då verkligen sen vi var i Salusand. Full med sand och skit.
Sen gör jag det ju för att ha något och göra också, haha..
Tycker om faktiskt nästan om att städa! :-P

Snet och jävligt
Jag har suttit och grubblat på min "nya" frisyr, nog för att det inte syns
mycket alls att jag har klippt mig men frisörn som klippte mig måste
ju ha vart full eller något, eller lättare sagt ser inte rakt.
Men som tur så växer då håret!

När jag blir stor vill jag bli...
Nu ska vi börja söka praktisk plats till 3:e året, vi skulle praktisera
varje onsdag och torsdag och jag inte fattade det där fel.
Måste ju söka på något som jag skulle vilja jobba som så det lär ju
bli,
grafisk formgivare, illustratör, Art Director.. Något med design iaf.
Funderar på Grafisk formgivare, det lät som ett skoj jobb :-)

En tråkig kväll...

Fick för mig en kväll att göra något av en "mot mobbnings" affisch.
Det man har i huvudet blir alltid mycket bättre änn vad det blir när
man gör det, då blir det alltid. Finns inte bilderna som man vill ha
osv, men kom på en ganska bra text iaf.. "Words are like bullets, they can kill"
Gjorde ju en bild men den vart då inge bra, inte nöjd alls som vanligt.

image142



s500i

Åh vad jag älskar min telefon! Den är så fin :-) För ett tag sen så satt jag
och försökte hitta åt de andra bakgrunderna till den, eller tema heter det ju.
Har ju set på bilder på internet att det finns ju två stycken olika, så smart som
jag var så förstod jag inte förän efter ett tag att den ändrar ju faktiskt bakgrund
efter årstider, det är jävligt fränt :-D Haha!

Nej, nu ska jag väcka älsklingen så han tar sig iväg till jobbet.
Stackarn fick bara sova 2 timmar iatt  och nu ligger han och sover
på luncehn :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback