Börjar mot sitt slut
Ja nu börjar sommarlovet åt sitt slut. :-( Där vart det en jätte ledsen gubbe.
Vill ha lääängre sommarlov! Jag har faktiskt lyckats sola några dagar iaf nu :-)
Men jag vill sola meeer! Har inet blivit lika brun som jag ville bli. Haha!
har ju sagt att jag skulle bli som en neger innan sommlar lovet var slut men
det sket sig ju ganska så bra. Men kommer solen fram och det är jätte fram
så kommer jag där i full fart och ska sola!

Citykalaset
Gojj ringde och tjatade på mig på lördag morgonen att vi skulle fara till Umeå
för dte var Citykalaset. En ny vaken och trött Therés ville absolut inte fara.
Men tillslut så gav jag mig också följde jag med.
Det vart förfest hos mig med Gojj, Jessica & Gojj. Vi var då ganska så seg för
vi tog då oss inte ner på stan förän efter tolv någongång på kvällen.
En riktigt rolig kväll hade jag då, riktigt riktigt skoj :-D




Träffade nå killar där cokså som Gojj & Jessica hade träffat förut i Bjurholm.
Dom va ju ganska så trevlig. Daniel och Pär tror jag dom hette hehe :-)

11 månader

image131
therésehjärtarickard

Nu har vi vart tillsammans i 11 månader.
Tiden bara flyger förbi, allting går så förbannat fort. Jag hinner
väl bara blinka till så är det 2 år :-) Men snart är det nästan
ett helt år som vi har vart tillsammans, hihi! :-D

Filmer
Jag har sett några väldigt bra filmer nu. Länge sen man såg en bra film.
Jag som har ett litet thing för zombie filmer såg en väldigt bra sådan för
någon dag sen. 28 weeks later, tror jag den hette. Alla andra Zombie filmer
som man sett har ju vart bajs.
Och sen såg vi Jakell + Hyde igår och Familjen Robinsson, tror jag den hette.
Det var också riktigt bra filmer. Värt att se :-D haha!


Någon som saknar en papegoja?
Igår när vi hade sett klart första filmen (Jakell + Hyde) så gick vi ut och rökte.
Vi har hört ett konstigt ljud från en fågel i kanske 1 eller 2 dagar före och då
hörde vi det igen när vi satt ute. Det lät ju då inte så som vanlig fågel.
Sista man tror att det är en papegoja som sitter i ett träd så jag trodde de var
en konstig uggla eller något först. men när vi försöjte kolla vart ljudet kom ifrån
så kom det från en av dom tall liknande träden på Cardan gård. Då sitter det en
papegoaj nästan längst upp i trädet. Jag tror det var en grå jako men är inte säker.
Vi la ut frukt och sånt där och försökte locka på dne men den tog sig då inte ner.
Idag när vi skulle kolla om de var kvar så var den inte de :-( Stackars liten.

Sa åt brorsan (Robin) nyss att jag hade sett en papegoja ute i en av Cardans
träd.... hahahhah!

tessalisa säger:
Du vet inte någon som saknar en papegoja?
Olofsson säger:
nej xD
Olofsson säger:
haru hittat en som rymt?
tessalisa säger:
Japp.. satt en i Cardans träd igår. den har typ suttit
där i 2-3 dagar. Idag var den då inte kvar.
Olofsson säger:
haha, coolt
tessalisa säger:
Det rä ju synd om den!
Vi försökte få ner den men den vägra komma ner,
Olofsson säger:
hehe bor odm int typ i afrika?


Någon annan gång kanske?...
Ja, det blir då inte av att åka på min resa som jag ville. Det är väl klart som
fan att jag blir ledsen om jag inte får fara på något som betyder så otroligt
mycket för en. Och jag dömmer INTE någon. Jag blev bara så otroligt
förbannat jävla ledsen. Seriöst så vet jag inte alls vad jag tycker. Men men...
Kanske inte var meningen att jag skulle få fara dit heller?


Vad ska man göra innan sommarlovet är slut då?

Ja jag har då väldigt stor lust att dra ner till IKEA i Sundsvall. Haha!
Jag och mitt IKEA. Men det är så kul och vara där och handla :-)
Sen blir det Salusand till helgen.. Hoppas det är riktigt fin väder så
man kan lägga sig och sola och få lite mer färg iaf haha :-P
Har fått värts nojan till och sola sen mormor sa att jag var så blek haha!


Saker jag ska göra innan sommarlovet är slut.

[ ] Be äldre omsorgen fara och flyga, långt åt helvete.
[ ] Skjutsa mormor till Näsland.
[ ] Häsla på min bror Markus.
[ ] Fara till IKEA, iiiiihhh!
[ ] Köpa nå kläder?
[ ] Klippa mig.
[ ] Färga håret.
[ ] Fara till Salusand.
[ ] Blir mkt mkt brunare.

..... Intressant lista va? haha.. Njaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback