Praktik
Jaa nu har jag fan hittat praktik plats! Var på Pro Print i veckan nu.
Riktigt skojj vare där, roligare än jag trodde att det skulle vara.
Gruvade mig ganska myckrt för och fara dit för jag trodde de skulle vara
skit trist där, men ack så fel jag hade haha :-P Har fått stå och packa
ihop bilder i labbet, packa ihop dom och väga och sånt. Kanske inte
låter så himla kul men de vare allt! Hade de inte var så trevlig personal
där som det var så tro jag inte det hade vart lika roligt. :-D
Stefan & Mattias var dom jag var mest och jobade med där :-)
Fcik göra precis allt de dom fick göra förutom att grej på datan men de
verkade Mattias nästan ångra lite sen, han tyckte jag var ganska duktig på
Photoshop så :-) Sen stå i kassan fick jag inte men de klagar jag då inte
på, de skulle vara en mardröm haha! Är inte en såm person som vill stå
i kassan direkt så haha!

Skulle få komma dit och jobba kanske om det var ngon sjuk eller sådär, inte
dåligt alls :-) Kanske till och med på sommaren så man får ett sommar
jobb, får se hur det blir med det :-)

Till veckan så blire att vara här i Bjurholm på Tryckt! .. Med Älsklingen :-)
Fast får bara praktisera två dagar:-( På onsdag ska man fara på körlektion
09:15, 12:30 Terori prov :-S *hoppas man klarar det!* .. och efter det blire att
fara till farbror polisen! Måste göra ett nytt pass eftersom mitt går ut den 11:e
då har jag ingen leg längre :-/ Sen senare på kvällen kanske man ska fara och
titta på bio med honey :-) 09:15 på torsdagen blire lilla uppkörningen, också
hemskt! Sen efter de skulle jag fara på nå mer tjafs också. Vi skulle få vara
ledig torsdag och fredag från praktiken för att de va röd dag eller något sånt, fast
jag vill vara där längre! Men de går bra ändå :-)

Önska mig lycka till teoriprovet nu då, ska fan i mig klara det så äre bara! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback