Hemskheter
Ja de har denna vecka varit fullt med... elr nja. Kom inte på någon bra
rubrik bara haha :-P

Måndag:
Första dagen på andra praktik platsen, då var jag här i Bjurholm på Tryckt
hos Ari. Fick vara där och jobba med älsklingen :-) Ari ville att jag skulle
göra en ny broschyr till hans företag. Riktigt skojj faktiskt, de vart väl sådär
bra iaf tycker jag. Hoppas ahn använder den iaf :-)

Tisdag:
Sjukt less på techno musiken som spelades där hela tiden. Men blev ju cp
i huvudet av det haha! "Radio seven, för dig som är less på hiphop och RNB!"
JAG ÄR INTE LESS PÅ HIPHOP OCH RNB!!!!
Söt hunden som ARi har sakna jag också, han är ju inte liten för 5 öre. Han blir
nog mkt längre än mig om han skulle stå på bak benen hahah :-P
Svart stor hund, ser ut som en hemsk varg men skit söt :-)
JAG VILL HA EN HUND!
Synd att han bara var med Ari hela tiden :-( haha..

Onsdag:
Hur gick körlektionen? ÅT HELVET! Har fått köra med någon annan nu och det går
skit dåligt, blir tyck nervös utav honom. Kanske därför han inte är lika lugn
som Lillemor. Hon är ju bäst! :-D
Klarade du teori provet då? Klart som fan jag gjorde! Satan så nöjd jag är att jag
gjorde det. Värsta fet flinet jag fick när jag fick se resultatet, var nästan tvungen
att fråga tanten där som delade ut resulteten om de verkligen var så.
Lite chockad kanske hehe :-P



Jag måste ju få nobelpris eller något i att ha sjuka drömmar, blir ju nästan
seriöst rädd för mig själv. När jag väl drömmer så drömmer jag sjuka saker!

1. Vad stoppar du i dig egentligen?
Drömde att jag hade något i halsen, sen så spottade jag upp det i båda
händerna. I båda händerna så låg det hur mkt p-piller som helst sen vare
sockar och trosor som jag tydligen hade stoppat i mig men inte hade lyckats
själva. Hahah!

2. Är Martin Timmels pappa en fågel?
Jag satt och tittade på något program på tvn, då vare en tjej som var jätte fin i
ansiktet men från halsen och ner så hade hon en kropp som var blandning
mellan en människo kropp och en fågel, men "fötterna" eller vad man ska kalla
det räckte bara ner till höfterna på en vanlig människa. Lite senare i programmet
efter dom hade intervjuat henne så parade hon sig med en fågel, sen fick dom
en skit ful människo unge som hade ögonen i alla väder sträck...
Och det var tydligen Martin Timmel!




.... Ja, jag är nog sjuk i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback