Då var..
.. påsklovet över! Fy fan. Imorgon börjar skolan igen och det känns
riktigt jävla surt! Bläää! Ja, det ända vettiga jag har gjort på det här
påsklovet är att har städat mammas och Pelles bil sen har jag klippt
mig, det ända vettiga jag har gjort och kommer att minnas av det
här lovet, haha! Sen vart man på fest igår men de var inte så himla
fränt direkt. Var så jävla hungrig ända sen vi for hemifrån så senare på
kvällen var jag och älskling tvungen att fara hem och äta, haha!
Ville ju fara in på Max och käka strips och varmost men de vart inget av.

Kommer och vara riktigt jobbigt att lämna Cardan nu, har ju vart med
honom två veckor, tre nästan nu. Känns riktigt surt och fara till stan nu
och vara själv då :-/

Ja, jag var ju som o klippte mig i fredags klockan 09.00 på morgonen.
Trött som fan kan jag lova. Det första jag fick höra när jag hade klippt mig
av min moster.. "Nämen, vad lik du vart mamma." Haha!

Ja nu ska man lägga in nå mer Desperate Housewives på mp3n så man har
något och se i veckan se blire till att fara hem och packa. Sen ska man åka buss
hem, den lär ju vara full packad eftersom det är sista dagen på påskovet så man
får hoppas man får någon plats. Om inte Johan är så snäll så han skjutsar in oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback