v43 = LOOOOOV!
Ja nu går man bara den här dagen sen har man lov i en vecka.
Fy fan vad skönt, ska gå i ide hela lovet haha..
Nu är man klar med Engelskan och Matte A.. Så jävulst skönt!

Det är regnstorm idag. Usch vad blöt jag var när jag kom till skolan.
För Gojj vare lite värre. Fick ta med mig ett par byxor till henne för att
hon så jävla blöt haha..

 I Tisdags så kikade jag och Gojjsan på film.. Click vart det. Ganska frän ändå.
Jag skulle nästan också vilja ha en sån där fjärrkontroll som han hade.
Så man kan gå tillbaka till stunder i livet som man skulle vilja uppleva igen.
Skulle uppleva dom om och om igen.. Ojoj!
Ja önska kan man ju alltid göra.. :-)



Ska åka lastbil hem idag med Pelle! haha.. Vill åka buss på ett vis men
ändå inte. Det är ju skönt och åka buss, emn inte när det är för mkt folk
eller när buss jäveln kommer försent. Sen måste man ju betala. Fast man
kan sitta i lugn och ro och lyssna på sin musik. Fast nu när det är lov och
grejer lär det va så jävulst mkt folk som åker så jag åker hellre lastbil då haha.

Fast nu ha jag blivit rädd nästan att åka med bussen. Jag har nämligen
någon äcklig gammal gubbe efter mig. :-S Har sett honom ett par gånger när
jag har åkt buss. Men nu ska den jäveln börja sitta brevid mig och grejer!
Står och kikar på mig hela tiden också och sånt tål jag absolut inte.. AH!

När man står i busskön till Östersund bussen så ser man honom i en annan
busskö. Lycksele via Vännäs.. Kände ju lättnad att han skulle åka med en annan
buss. När man kliver på Wilhelmina taxi (extra bussen) så kommer han på bussen
jag sitter på ändå! Han går och kikar runt. Jag tar på mig hörlurarna och spelar
så hög musik så om han skulle säga något åt mig så skulle jag inte göra det +
att jag tittar bort så jag inte kan se honom.

Sen ser jag någon i ögonvrån som har kommit längst bak i bussen och
ska sätta sig brevid mig. Det var han!! Han ska sätta sig, han sätter fram
foten så han kan sätta sig men som jävulst jävla tur så tog jag med mig
bagen och ryggsäcken in på bussen så han kunde inte sätta sig.
Han står och tittar och går och sätter sig framme i bussen igen..
Det är fan äckligt och läskigt ju.. Det är en gammal gubbe dessutom, en
gammal turk gubbe som håller på att tappa hår på huvudet! AAAAAH!
Jag är fan en utsatt människa som vissa brukar säga.. Fy fan!

Det sägs att allting händer för en anledning men det kan ju
ta sig i röven säger jag ju bara!!!! hahah!



Nej nu ska jag försöka träna på Kemi provet. Får hoppas att jag klarar det.
Ha som aldrig förstått mgi på kemi så.. :-S Krångliga grejer det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback