SNÖÖÖÖ!
I Fredags så föll första snön i Umeå :-) Lite små skojj faktiskt förutom att då
vet man att det börjar på och bli kallare och kallare ute.. Usch!
Ändå kul så där sista skoldagen på veckan.. :-) Skönt som fan vare och fara
hem till Bjurholm igen också, den här veckan har gått ruskigt fort faktiskt!

När man åkte buss och kom längre från Umeå och närmare Bjurholm så
kändes de nästan som om man åkte fram i månaderna, för ju längre man kom
till Bjurholm desto mer snö var de ute! hehe!..

Har vart en ganska så bra helg faktiskt!..
Ikväll så ska det spelas BINGO LOTTO! haha! Känner mig som en
gammal tant,men det är på något vis ganska så kul men aja haha :-D
Så nästa gång ni läser min blogg så är jag utomlands, haha!
Då har jag vunnit myyycket pengar haha :-P

Det ska tydligen bakas bullar och bajs till sista lektionen på Fredag.
Då äre bull fest! haha.. Fast de lär inte gå så bra och baka för min del.
Har som inte ett gigantiskt kök direkt.. haha.. Jag har lättare sagt ett
pygme kök! Ingen ung och bara två stek plattor, sen är köket så lågt så
man måste stå böjd och grejer om man ska laga mat haha.. Lyxigt värre ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback