Fredag den 13:e..
.. En oturs dag egentligen men enligt mig såvar det en bra dag! haha!
Har inte vart så här glad o pigg på länge på en Fredag.

Det glädjer mig verkligen och se dig ha en dålig dag
Tack för det för de fick mig att ha en riktigt bra dag!
Det glädjer mig att se dig må dåligt, då kanske du
vet hur du egentligen ha betett dig och kanske ändrar
på hur du beter dig. Det skiker skadeglädje!
Tack för fredag den 13:e...

I helgen så har älskling vart helt konstig :-S Hur flummig som helst!
Var helt säker på att han hade tagit något men icket de hahah..
Har aldrig sett honom så flummig förut av sig haha :-D

Nu är det matte som gäller om 7 min :-/ Ruskigt tråkigt måste
jag då säga.. Fy fan! Men men.. Måste man så måste man!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback