Crazy dreams
Man har haft bra nog konstiga drömmar faktiskt, kan ju
undra vart man får allt ifrån egntligen.. haha!

1. Jag står ute på en rund grus plätt. Runt grus plätten så är det en röd
laugård (tror jag de va?), ett träd, ett garage, ett gult hus och en röd hund-kojja!
De va tydligen i framtiden eller något sån haha.. De va hur som helst Gojj som
bodde i det gula huset. (Hon hade blivit bonde :-P ) När jag ska gå in i huset så
kommer det en bauta stor björn utrusande ifrån hund-kojjan och jagar mig.
Jag gömmer mig i garaget. Sen har jag tydligen gräddfil i handen.. Fråga mig inte
vart den kom ifrån men jag lurade då bort björnen med den iaf.. Haha!

2. Jag går runt i Bjurholm sen är den en massa Christer (en kille från klassen)
överallt. En är smal, en är tjock, en har musch, en annan är utan hår osv osv...
Sen hittade jag den riktiga Christer. Plötsligt så är vi inne på Lilla Skafferiet i
Bjurholm, och över allt på var ända hylla så är det mums mums som jag går runt
och kikar på! ... Och Christer sitter i en rullstol och leker att han är gay. Hahah!

3. Jag har en gul Jeep men väääldigt konstiga säten + att jag håller på att bli jagad av
en hemsk gorilla. Gorillan börjar springa efter mig och jag hoppar in i min gula Jeep
och ska köra ifrån honom. Sen så stannar gorillar upp när jag försöker köra ifrån
honom med snigel fart och står och kikar snett på mig som fan som om jag vore
dum i huvudet. Haha!

Ja man har ju bra schyssta drömmar ibland måste jag då bara säga! Haha! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback