V-v-vinter
Pizza och en bakelse? Jaaa! Jag och mamma var och köpte pizza för en
liten stund sen och sist men inte minst en bakelse. Fy fan vad gott! Hihi!
Ska ta och hugga in på min snart :-D

Har mest suttit och jävlats med en bidl i helgen jag som mami skulle ha.
Den jävlades riktig med mig i går, fick göra den om och om igen för att
jag gjorde fel hela tiden. Den ville inte vara min vän.. Haha!

87356-56

Var till Sunnanå igår. Johan Öhrman fyllde 30 år, eller vad han nu hette.
Riktigt styggt faktiskt. Lite små kul och se hur fulla personer uppför sig.
Var som nykter själv så..

Fick veta att lille farmor va hemma hos pappa igår, synd att man inte
fick veta de i förväg så hade man ju farit dit och träffat henne.
Har ju inte träffat henne sen i sommras så.. Hon hade tydligen bara
dukit upp där hos pappa. Kört 25 mil utan att ha sagt något till pappa
eller Barbro om att hon skulle komma.. Hmm?

87356-55

Idag har man övningskört med Pelle också. Mamma vågar aldrig köra
med mig, hon är så åk rädd! Haha! Gick ganska så bra faktiskt..
Man lär sig mer och mer. det här är faktiskt dom första ggrna man kör
bil på vintern också. Nästa helg så ska vi fara till Nordmaling och snurra
runt. Får se hur många man kör över. Haha! Nämen det ska nog gå bra.. :-)

87356-54

Det känns ju inte bara lite drygt med skola imorgon då :-/
Blir till att stanna här i Burholm och åka hem emd bussen
imorgon, har en känsla av att jag kommer att missa bussen
för man klev inte upp förän 14:15 idag så.. Men men får se
hur det går, får ju sova lite granna på bussen iaf! Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback