Trevligt & Otrevligt
Hälsovecka - Nja inte den roligaste veckan jag vart med om på JB direkt.
På Mådag morgon så skulle vi ha om droger, och de va då den tråkigaste
föreläsningen jag någonsin har haft. Kille som stod och snackade va hur
tråkig som helst. Jag vet att jag kan vara duktig på att klaga på saker och
ting men de där slog fan rekord.
Man hörde aldrig vad han sa när han pratade, baaara mummel!
Sen sa han typ ".. va!" efter varje mening och stod och såg allmänt dum ut.

Jag var på 2 föreläsningar utav 4, och dom va tråkiga! .. eller då.
Kom försent på en, emn dom va hur som helst tråkig så jag kan
ju nästan tänka mig hur dom andra var.
Vart säng liggandes på Torsdagen, hade så snuksigt ont i huvudet.
Klev inte upp ur sängen förän vid 14:30 då älsklingen bad mig att
kliva upp, fick inte sova mera. Hehe.



Fick en en hur fin ros som helst av älsklingen förra helgen.
En riktig stor och fin ros! Vart hur glad som helst när jag fick
den av honom. Hihi!.. :-)


87356-52




Dreams
Ja de är nog en av dom roliga sakerna man kan ha men ändå inte.
För man kan drömma så sjukt konstiga grejer. Förra veckan så
drömde jag bara sjuka drömmar.. eller om de va förr förra veckan?
Skit samma.. Nu går de då bara utför!
Riktigt hemska drömmar blandat med humor då...

1. Vi var på badhuset i Bjurholm av någon konstig anledning.
Jag, Jens (en av mina bröder) och mamma tror jag det var.
Jens var och badade och av någon konstig anledning så skulle
jag ladda min skoldata där vid bassängen. Sen gled den ner i poolen
då.. och Jens dog! Och jag började stor gråta, gjorde de fortfarade när
jag vaknade. Hemskt ju! Det sjukaste av allt va att när laptopen gled
ner i vatten så säger Jens... "Mamma, de darrar i kalsongerna.."
Hur jävla stört som helst. När jag berättade för mamma idag vad jag
hade drömt så tyckte hon jag bara var elak. Haha!
Varför skulle jag vilja döda min egna halv bror för?

2. Den här drömmde jag då i natt. Jag och någon till var och sprang runt
i en STOR byggnad av betong. Den var inte klar byggd, bara vissa delar
men de hängde då plats överallt. Det var typ känt att de var ett spöke som
var och sprang runt där. Och han va elak! Han var en jävel på att kasta saker.
De bara flög saker överallt. Man fick akta sig så amn inte fick något i huvudet
när han var i farten. Haha! Sen kunde en brun/svart skepnad bara dyka upp
och titta en i ansiktet och bara tvär försvinna. Kom till och med ihåg vad dom
hade döpt spöket till.. URBAN hette han. Hahah!
Jag drömde bara det där för att jag hade suttit och kollat på De okända. Haha!

De var en massa drömmar jag hade drömt på samma natt också.
Den andra var att när jag kom hem till mamma så var det fullt av ungdomar där.
Mamma hade tydligen låtit dom förfesta där, jag skulle vilja kalla det svin festa.
De va ungefär 20 pers också där. Haha! När jag kommer in genom dörren
så står det en kille och river ut en massa saker från en garderob.
Jag blir förbannad och går fram till honom och frågar va fan han håller
på med. Sen stannar han upp och kikar konstig på mig och säger
sen.. "och va fan vill du då?" Ooh, så förbannad jag blev. Haha!
Sen ser jag mamma sitter lungt och stilla inne i köket och läser en tidning
precis som att hon  inte hör eller ser vad som händer runt om kring i
hennes hus. Helst sjukt! Hahah..

Skönt och vara hemma i Bjurholm nu iaf. Ska dra iväg på 9:an snart
och köpa godis, är så förbannat sugen på sockerså det är sjukt!


Pssst! Gojj har köpt en julklapp åt mig bara så du vet! Höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback