Svarta pantern
Tänk de du! Haha! Drömde här om natten att jag hade en bil..
Hade nyss fyllt 18 och grejer.. Och jag hade en bil!
Det var inte vilken bil som helst heller. En svart mustang tror jag
att det var, det var rosa lurv innuti den. (Fråga mig inte varför, haha!)
Sist men inte minst så kallades den den Svarta pantern. Haha!
Inte alla som har en sån bil :-P


Har börjar drömmat jävligt mycket nu på sista tiden, iaf kommit ihåg
mina drömmar. Inte ofta jag gör de. Oftast så kommer jag ihåg de på
morgonen när jag vaknar sen glömmer jag bort de.Men icket nu!

87356-57










I helgen har de bara vart lungt, har inet gjort så himla mycket direkt.
Spelade Scrabble med Gojj och Cardan i Fredags. Ruskigt kul var det
faktist. Jag får alltid så "fina" ord i början.. "Slidan" fick jag den här gången.
förra gången fick jag "dildo"! Haha!
Sen så hittade jag och Gojj på ett litet eget kort spel. "Hej dam" heter det
egentligen tror jag. När man får esset så ska man ju vissla och de ha inte
jag vart så duktig på sen jag hade tandställningen. Haha! Så vi bytte ut de
så man skulle säga "Ööhh!!" istället. Sen namn satte vid dam, kung och knekten.
Fast de namnen ska jag då inte dra upp. Haha! Hur som helst vann jag då
vårat eget lilla spel. Haha! Ruskigt kul vare.. :-)

Snart ska man handla julklappar och grejer. Känns om att det kommer
bli dyrt för min del. Blir inte mycket pengar över för min del. Hmm..
Men men, julafton är ju bara en gång per år så.. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet varför.. de är för att du har nånting för epor, dom brukar ju ha lurv i sej

2007-01-03 @ 09:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback