Slår i botten
Ibland sjunker man så snabbt så man slår i botten med en duns
Även fast jag inte har ork eller vill så händer det ändå och det tar på
Skulle bokstavlingen göra nästan vad som helst för att få det att sluta
för det blir bara värre och värre men jag vet inte vad jag ska göra
Vet inte hur många mer smällar man tål att få
Men jag fortsätter och slår i botten om och om igen


» Hinder - Lips Of An Angel

Allting handlar bara om pengar...
Har man inte pengar så kan man inte göra något, då sitter man bara där.
Har man pengar kan man gör de mesta. Usch, pengar är nog det jag
hatar mest även när man har mycket av de. Fast även hur mycket man än
har så vill man bara ha mer. Men man kan inte leva utan de..
Skulle behöva en hel del pengar nu faktiskt för och uppnå de jag vill, få
saker och bli lite enklare. Skulle få min vardag att bli 100 gånger bättre.
Ser bara pengarna som den ändå utvägen till det här. 
Nu tänker ni säkert på något heeeelt annat än vad jag menar. Men aja! 

Kan inte anden i lampan komma så man kan få sina önskningar uppfyllda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback