Regn, regn och åter regn..
Nu har det börjat regna varje dag, riktigt tråkigt faktiskt.
OCH ALL SNÖ HAR FÖRSVUNNIT! AAAH! Inte bla, inte bla!
Sitter på skolan nu, de känns som att de går riktigt segt när man
är här alltså. Jag vill se mer avsnitt av Heroes, Lost kan lätt slänga
sig i väggen nu. Haha! Det är en riktigt bar serie faktiskt.. :-)

Pappa som ska ha kommit och hälsa på mig sen i Tisdags men
de har som aldrig blivit av. Igår kunde han inte komma för de va
översvämmning i bäcken, de hade kommit upp vatten ända upp
till jordgubbslandet. Bubblade i toaletterna och grejer. Mysigt! Haha!

Min lilla skit unge Markus ha fått vintersjukan också.  Min låtsas
mamma också.. Lät inte som något trevligt och få direkt. :-/
Hoppas dom blir friska snart iaf så man vågar komma och
hälsa på, vill som inte bli sjuk jag så.. Hehe.

Hemsk heter igår! Höll på att svimma igen som jag alltid brukade
göra förut. Som tur hann jag då sätta mig ner innan jag föll ihop.
Det blev svart för ögonen, när jag kunde se igen så satt jag bakom
TVn. Haha! Men jag satt och skaka, fy fan av äckligt det där är..
Får sluta ställa mig upp så häftig i fortsättningen. Ge mig fan på att
jag hade ramlat in i elementet, lätt! Skulle absolut inte förvåna mig
beroende på vad jag ah ramlat in i förut.. Men min huvud är då helt
än i af.. Nöjd som fan är jag då för de! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback