Välkommen till min blogg!
Jajjemen, nu har jag skaffat en blogg! Här kommer det skrivas ett och annat..
.. om jag nu kommer att kommaihåg att skriva här som sagt! haha..


Måste bara berätta om min störda dröm inatt!
Min navel sprack! haha.. Sen varje gång jag skrattade så sprack den
igen... och för att den sprack så fick jag gå runt och bära på dropp.
Hel störd dröm iaf! haha.. Har inte drömt de friskaste drömmarna
dom senaste nätterna kan jag ju säga hehe..

Nu har man nyss vart och ätit glass med Johan och Gojj! Vi köpte var sin tia lott dessutom.
Men det var bara Johan som vann precis som Gojj trodde, men han vann bara 10 kr så
det var ju lungt haha!
Imorgon är det midsommar, får de vad man hittar på då.. Ska typ fara till Gojjsan och grilla
iaf.. :) Så det blir ju skojj!
Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback