- Midsommar!
Igår så var man hemma hos Gojjsan och grillade, riktigt trevligt! :) Sen så spelade
vi kubb och mitt lag vann, hihi :D Fast de va nå riktigt kruliga regler som Jocke kom
på, aldrig hört dom förut men aja vi vann ju iaf.

Sen vart det nån öl också. Vid 00:00 tiden så for vi och dansade runt midsommar stången...
... eller Jocke, Isak & Cardan dansade "Små grodorna" hehe! Efter det så skulle det badas i
älven. Jocke i först eller han var den ända som badade! haha! Några andra fegade ur hehe..
Och jag har blidbevis på att han badade haha :D



Det börjar se ut som att det inte blir någon Damian Marley resa för min del :( Hade jag haft
ett sommarjobb till så skulle jag lätt fara. Hur många ggr kommer han att vara här i Sverige?
Inte många ggr man får den chansen, det är ju inte direkt som Thor Leifs ellel nåt sånt där
som man kan se precis när man vill typ.. Aja, får väl leva med att man inte får fara dit då :(
Fan vad jag hatar pengar ibland! USCH!

Idag så har jag, Gojj och Johan käkat glass igen! hehe.. Sen for vi och käkade pizza :) Vi har
spelat kubb idag också. Jag låg riktigt bra till där en stund tills Gojj vann då :( Jävla bajs! Nu ska
man ta och duscha medan dom andra kikar på fotboll, orkar inte kika på de hehe.. Efter dom har
sett fotboll så sla vi spela kubb med Anton, hihi :D Har lite bitmärken på armen också :(
Ice den dumma ungen ska alltid drygas med mig och  tjuv bitas den kroven + att han har dräglat
10 liter på mina nya shorts! haha! Nej nu ska jag väl ta och palla mig iväg och duscha då!



Fötterna kommer att kännas som betong när jag går dit.
Den hemska klumpen i magen kommer bara och växa ju närmare jag kommer.
Jag kommer må sämare för varje steg jag tar för det jag måste ta itu med.
När jag väl kommer sitta där så blir en minut till 100 år


Även fast livet kan vara pest och pina ibland så är jag glad
för de för det får en att uppskatta saker mera sen i livet.
Det kommer bättre tider även fast det känns som mest hopplöst just nu..


Kommentarer
Postat av: Gojj

Jag tror du är hemligt kär i mig det står väldigt mkt "gojj" i din blogg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback