Sommarjobbet har börjat!
Nu och 2 veckor framåt kommer jag att jobba på dagis! Gick ganska segt idag
eftersom jag inte sovit så mtk men de får jag väl ta igen ikväll. Det var inte så
himla mkt barn på dagis som jag trodde..

Dom lekte och så mitt upp i allt så går hon fram till honom och säger..
- Jag tycker du luktar bajs!

Som schyssta klubben! haha!
I helgen så har man inte gjort så mkt. har bara tagit det lungt. Fick ta hand om Mikka
Torsdag - Lördag för mamma skulle till Åsele. Det vart inge Åsele för min del i år.
Kändes inge kul om inte Gojj ville fara så då sket jag i det :-P Men for dit på Lördagen
och gick på marknaden med Gojj & Johan! Köpte typ ingenting, bara mat haha.
Massor med snacks :-P Hade tänkt stanna där sen och åka hem på Söndagen men då
vart de knas så jag stannade hemma ändå. Men de verkade ha vart ganska kallt där i år +
att det verkade inte va så himla mkt folk där. Åsele verkar dö ut så man verkar inte ha missat
något så. Men har alltid haft kul där oavsett vad men men :-)

Nu ha man nyss käkat, ska väl dra förbi Gojjsan snart. Hon ville att jag skulle komma förbi
så att hon inte skulle gå och lägga sig och sova. Så jag ska hålla henne sällskap hehe! :-)

Jag går och bär på hjälmen och är på väg hem
- Hej då tjejer nu ska jag fara hem!
- Ska du köra skoter?
- Nej, jag ska köra vespa.
- Va? Är det inte bara killar som kan göra de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback