Grattis
Idag så fyller en av mina syskon år, Jens fyller 10år! Grattis grattis!
Så nu blir det att fara hem och käka tårta :-D Mumma!

Det här ha vart en ganska så seg veckan, ojoj!
Väntar bara på att man ska göra klart motivations uppgiften nu i
Arbetsmiljö & säkerthet sen får man sluta. Skönt! :-)



Var och fotade nu i veckan, vi håller ju på att göra en egen tidning i skolan. 
Jag fick då med mig älsklingen till att följa med och fota. Vågar ju knappt
gå ut här längre i Umeå själv. Haha. Han vart nog ganska drygad på mig
men, kallt som fan vare också! men jag fick då de gjort iaf så de va ju skönt.

87356-66
Cykel bron'


Jag håller då på med Umeås konst! Var och fotade ljus festivalen som är
här i Umeå mellan 16 nov till 16 dec. Riktigt fint faktsikt!
Fast vissa saker blev man då nästan beskiven coh se. De såg inte likadant
ut i bladet som jag hittade när man for ut och fotade. Ojoj! Haha!
Men jag får nog de roligaste jobbet av alla. :-)

               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback