En, två, tre
3 månder har det blivit nu. 3 hela månader har jag och
älsklingen vart tillsammans nu sen i Fredags! Hihi!
Är så glad att jag har min knasboll Går inte och beskriva
hur jävla mycket jag tycker om dig.. :-)

87356-61



Fredag:
Den dagen gjorde man inte så mkt, vi for och käkade hamburagre åså
för jag orkade inte laga mat själv när mamma skulle fara bort! Haha!
Vi är nå riktigt goda kakor också, fy fan va gó dom var. Nästan så man
ligger och drömmer efter dom.. haha!

Lördag:
Då va jag och övningkörde med Pelle. For bort till pappa och hälsade på
för lille farfar och Olga va där så då körde jag dit och hälsade på en tvärtis :-)
Fick en julklapp i förväg av Barbro också :-D "Det skulle vara kul och se
dig få en julklapp någon gång också!
" Haha! Brukar som inte fira jul med
pappa och Barbro, har alltif firat jul med mamma.

Senare på kvällen så for jag, Gojj, Johan & Cardan på bio.
Vi såg Saw 3! Fy fan kund einte sitta still där i början, vred bort huvudet hela
tiden de va så äckligt i början. Haha! Men den av ganska så bra ändå.
Värsta tortyr filmen, Blää! Dom lyckas verkligen få en och bli äcklad ibland.
Jag som alltid brukar sitta och käka när jag ser på bio, när jag såg den där
så kan jag lova att jag åt inte nå mycket alls. Haha!


Nej nu vill jag ha lov mer än aldrig, nu är det bara den här
veckan och nästa vecka sen har man lov. Tror jag då?

Kommentarer
Postat av: GÖTA

HAHAH inte ett kort på cardan där han e nykter :P

Postat av: Göta

Inte ett kort på Cardan där han är nykter.

Postat av: whowhwohwo!

inte EN nykter bild på cardan? rätt funny!

Postat av: gshdgjas

o där dök de andra kommentarerna jag föröskte lägga in för flera dar sen. snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback