"Du får 500 kr om du äter upp katten!"
Ja jag hör ju bra ibland haha, fast
de dom egentligen sa var väl
däremot  inget bättre. De sa
egentligen att de skulle få 500 kr
om dom eldade upp katten i
eldstaden! Tur som fan verkade 87356-60
de då va ett skämt. Anna blev då
hel förstörd när hon fick höra de.
 Anna gumman :-)

De räckte väl med att en kille fick
käka upp en fisk för 100kr eller vad
det var, men han fick då inte
pengarna för han spydde sen
fastnade fisken i halsen också.
Den fällde ut taggar som aborrar
har ut i halsen på honom. Usch!

Här är då min söta vän Dick på bild! Gjorde en
liten mask åt honom av en system påse! haha!


Det finns film på det också när han svalde fisken!
Ganska hemsk för han inte fick någon luft men :-/
http://www.youtube.com/watch?v=FlUmzg0YE5g


Var på fest i helgen då, var väl ganska kul. Men de va så lungt där ett tag
så då drog jag och älsklingen då hem.. Hehe! Kanske tråkiga men.
Det togs en hel del bilder där.. T ex den här. Alla såg ju hemskt smarta ut! haha!

87356-59
Jag ser då bara förskräckt ut och Franken ser oerhört smart ut också! Haha!

Finns saker som har gjort en riktigt irriterad och besviken också.
Ibland kanske man förväntar sig för mycket av folk. Jag är nog ganska
för snäll också  för den delen eftersom jag förlåter och låter de gå även
fast jag egentligen inte vill, försöker lägga de bakom mig men sen
händer de om och om igen lik förbannat. Känns som de man ger och
gör också inte verkar uppskattas av vissa. Men vad ska man göra åt saken?
Kan bara önska att dom inser de en dag att de man gör är bara för och vara
snäll, inte för och få skit tillbaka för allt och där feter kanske beter sig bättre
och lär sig uppskatta saker...



Såg American Pie 5 också i helgen, ganska stygg film. Nog skulle de allt
få ha Den nakna milen här i Sverige också. Haha! Så jävla stygg grej.

Min lille kusin Albin fyllde år i helgen också, 5 år tror jag de var.
Fick ge honom tröjan tillslut som jag och mamma har hållit på med och
komma på hur den skulle se ut. Det var en Scania lastbil på framsidan, det
var mycket viktigt också att de skulle vara en Scania eftersom hans pappa
 kör ju det. Haha. Vad jag ha fått bråka men den där lastbilen alltså!
 
Skulle ju försöka få den som att se ut som den va ritad/målad.
Tyckte de skulle va mycket roligare om de såg ut så, har fått bråka en hel del
med photoshop för de innan jag fick den som jag ville. Haha!
Sen på baksidan skulle de stå.. "Jag ska också köra lastbil när jag blir stor
Och de skulle se ut som ett barn hade skrivit. Åsså vare ett par byxor till där
de stog "Albin" på. Vart ganska så nöjd med hur de såg ut sen.. :-)


Nej nu ska jag fortsätta jobba även fast jag är så less på skolan
så jag håller på och dö. JAG VILL HA LOV NUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback