Sommarlovets slut
Ja nu är det snart över.. 2 dagar tills man börjar skolan igen.
Det känns å jävla surt! Fy fan! Vill inte :-(
Imorgon ska man till Umeå igen med Gojj och Johan.
Då blire till och handla lite granna haha :-P

På Tisdag ska man till läkaren, det känns förbannar surt också.
Då blire dom där nedrans nålarna i armen igen.. USCH!
Fast det blri nog bedövningen den här gången också! haha!
Är det något jag inet tål så äre då fan nålar, fy vad vidrigt jag tycker
det är när dom ska trycka sånna i en. Blää! Inte coolt!

På Onsdag så börjar skolan igen. 08.30 :-/ Inte kul!
Träffade ju på min mentor i Lördags på bion när vi
skulle se Offside, Riktigt kung film faktiskt haha! Absolut värd
att se måste jag då säga..

        - Jag var på godishuset idag och jag hittade värsta PMS hörnan!
        - PENIS!?!?

Nu har man då pckat så nu är man klar för och fara iaf!
Nu ska jag dra till Gojjsan en tvärtis :-) hajj hajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback