Nu börjar allvaret ingen!

Måndag idag och nu börjar arbetenadet igen! Imorse vart jag bra nog sur
kan jag lova.. Vi skulle ha matte på morgonen men då skulle vi tydligen få
vara lediga för våran matte lärare var borta så då vart men inge glad, men
for hem och la mig ändå igen.
 
Efter lunchen så hade vi Historia. Men jag sket i och fara dit eftersom jag
var så sen så jag for på resursen istället. Har ju som fyyyyyyra dryyyyga
matteprov och göra :-/



Det var absolut inte min dag i Tisdags, fy fan!
1. Skulle kolla på hårfärg. När man tar ut kartongen ur hyllan så faller
    hela skiten ur för att kartongen var sönder så *boom krasch* faller en
    glasbruk ner i golvet och det ligger klet hårfärg överallt!

2. Skulle dammsuga och jag stur undan bordet men så dum som jag
    var så flyttade jag inte på mina glas ljusstakar som jag var så nöjd över 
    som jag hade köpt dagen innan. En faller och det ligger glas slippter överallt! 

3. Jag ska platta håret. Plattången är hur jävla varn som helst sen faller
    en platta lös ner på låret och får värsta feta brännmärket! Ser ut som någon
    har försökt att grilla mitt ben! haha!

INTE MIN DAG!

Nej, nu ska man börja på att dra sig hemåt så man kan göra
hemprovet klart någon gång! Ska väl ringa till Barbro och be
henna komma förbi med min lilla gó skit Markus så han kan
få sin present någon gång som jag lovat honom.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback