Jag vann! .... nästan...
Japp, igår såg vi V for Vendetta.. Jag tro då vi såg den igår, minns inte
riktigt. Men aja! Bra film som fan vare iaf. Klart bland dom bästa filmerna
jag sett.. Jag är fortfarande sur för att man aldrig fick se ansiktet på
honom! haha.. På kvällen så satt vi uppe till klockan 03.00 ungefär och
spelade Monopol..

1:a - Gojj
2:a - Tezz (JAAAAAAAAAG!)
3:e - Cardan
4:e - Johan

Duktig var man! Själv behövde man inte köpa stor feta hotell för att kunna
bli två! höhö!.. Hade bara två hus! haha! Fast det sprack ganska rejält för
mig när jag vart skyldig Gojj 40.000 kr för att jag gick på hennes förbannade
Normalmstorg
med det feta fula hotellet! Men men :-)

Idag har då bror fått komma hem :-) Men han går som en ostkrok haha..
Nämen det är synd om honom, inte kul och bli opererad..
HAJJ HAJJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback